Tomek Kreczmar

W latach 80. XX wieku należał do przeróżnych klubów miłośników fantastyki i rozpoczął swoją przygodę z rynkiem klubówek, gdzie współpracował przy wydaniu takich hitów jak „Conan i bóg-pająk” czy „Stalowy Szczur na prezydenta”.

W latach 90. dołączył do drużyny wydawnictwa MAG, gdzie przez 7 lat budował rynek TRPG/RPGp&p, czyli po prostu narracyjnych gier fabularnych, przykładając swą klawiaturę do czasopisma „Magia i Miecz” (wieloletni naczelny) i polskich edycji podręczników (m.in. „Earthdawn”, „DeadLands”, „Zew Cthulhu” czy „Wiedźmin: Gra wyobraźni”). Jego macki sięgnęły „Wiedźmina I”, „Wrót Baldura” oraz karcianek, takich jak „DoomTrooper”, „Thorgal” czy „Kult”.

Na początku XXI wieku szlifował rodzimą wersję „Dungeons & Dragons”, a potem publikował paragrafówki (wspomnijmy choćby „Dopóki świecą gwiazdy” czy „Nektar starożytnych”) oraz artykuły o technologii, fantastyce i grach w przeróżnych mediach (m.in. _magazyn.allegro, „Rebel Times”, „PSX Extreme”, gadzetomania.pl). Aktualnie pracuje na rynku gier wideo, jednocześnie pochłaniając kolejne strony komiksów i książek oraz badając gry wszelkiej maści, o czym pisze na fejsbukowym fanpejdżu pt. „Holistyczny przewodnik po grach” (https://www.facebook.com/Holistyczny-przewodnik-po-grach-150279362366378/), okraszając odkrycia wspomnieniami z dawnych lat. Prywatnie mąż, ojciec, magister do kwadratu, a nadto inżynier i posiadacz certyfikatu Professional Scrum Master I.