Tomek Kreczmar

W latach 80. XX wieku należał do przeróżnych klubów miłośników fantastyki i rozpoczął swoją przygodę z rynkiem klubówek, gdzie współpracował przy wydaniu takich hitów jak “Conan i bóg-pająk” czy “Stalowy Szczur na prezydenta”.

W latach 90. dołączył do drużyny wydawnictwa MAG, gdzie przez 7 lat budował rynek TRPG/RPGp&p, czyli po prostu narracyjnych gier fabularnych, przykładając swą klawiaturę do czasopisma “Magia i Miecz” (wieloletni naczelny) i polskich edycji podręczników (m.in. “Earthdawn”, “DeadLands”, “Zew Cthulhu” czy “Wiedźmin: Gra wyobraźni”). Jego macki sięgnęły “Wiedźmina I”, “Wrót Baldura” oraz karcianek, takich jak “DoomTrooper”, “Thorgal” czy “Kult”.

Na początku XXI wieku szlifował rodzimą wersję “Dungeons & Dragons”, a potem publikował paragrafówki (wspomnijmy choćby “Dopóki świecą gwiazdy” czy “Nektar starożytnych”) oraz artykuły o technologii, fantastyce i grach w przeróżnych mediach (m.in. _magazyn.allegro, “Rebel Times”, “PSX Extreme”, gadzetomania.pl). Aktualnie pracuje na rynku gier wideo, jednocześnie pochłaniając kolejne strony komiksów i książek oraz badając gry wszelkiej maści, o czym pisze na fejsbukowym fanpejdżu pt. “Holistyczny przewodnik po grach” (https://www.facebook.com/Holistyczny-przewodnik-po-grach-150279362366378/), okraszając odkrycia wspomnieniami z dawnych lat. Prywatnie mąż, ojciec, magister do kwadratu, a nadto inżynier i posiadacz certyfikatu Professional Scrum Master I.